02 janeiro, 2012

Welcome 2012


  



No dia 31 De Julho de 2011 decidi criar o Blog ao qual chamei Os Looks Da Diana.
A escolha do nome não foi difícil até porque este titulo foi-me sugerido.
No inicio estava reticente acerca da formação do Blog, tinha algumas inseguranças, no entanto depois de meses na dúvida decidi arriscar.
E na verdade fiz em muito boa hora...nos momentos em que fotografo ou que penso num post para o blog estou totalmente absorvida a fazer algo que me dá muito gozo.
Este ano de 2012 espero que seja um ano de muitos sucessos, decerto que continuarei com o meu Blog, e claro sempre que possível tentarei inovar...
Obrigada o todos que até agora tirarem um tempinho para espreitar os Looks da Diana.
Foram 5 Meses Fantásticos com cerca de 5.500 Visualizações :)))

xxx

On 31 July 2011 I decided to create the blog to which I called The Looks of Diana.
The choice of name was not difficult because this title was suggested to me.
At first I was reticent about the Creation of the blog, I had some insecurities, but after months in question I decided to risk.
And indeed I did ...because when I think of a photograph or blog post I am totally absorbed to do something that gives me much joy.
This year, I hope 2012 is a year of many successes, I certainly will continue with my blog, and of course whenever possible try to innovate ...
Thanks everyone that take a moment to see the Looks of Diana.

Fantastic 5 months were about 5,500 Views:)))
 

Sem comentários:

Enviar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...